Kutsu Rinkeli Grand Prix 2019 -kilpailuun

7.12.2018

Vuoden 2019 Rinkeli Grand Prix -kilpailu pidetään Helsingissä  8.-9.2.2019.

Kilpailupaikkana toimii  Stadin ammattiopisto, Prinsessantie 2, 00820 Helsinki. Koululla yhteyshenkilönä toimii Kari Jaronen, p. 040 182 0758, kari.jaronen@edu.hel.fi

Kilpailuun mahtuu  mukaan viisitoista (15) joukkuetta ilmoittautumisjärjestyksessä.

Yhteistyökumppaneita ovat Helsingin Mylly Oy, Leipurin Oyj, Mauste-Sallinen Oy, Finnbakels Oy ja Valio Oy.

Jokainen leipureita ja kondiittoreita kouluttava ammattioppilaitos voi lähettää kilpailuun kaksihenkisen leipomo- ja konditoria-alan perustutkintoa suorittavista opiskelijoista kootun joukkueen, jonka johtajana toimii koulun opettaja. Vuonna 2019 kilpailu järjestetään kokeiluluontoisesti siten, että siihen voivat osallistua myös yli 23-vuotiaat leipomo- ja konditoria-alan perustutkintoa suorittavat opiskelijat.

LUE SÄÄNNÖT TÄSTÄ

Ilmoittautuminen 14.1.2019 mennessä Suomen Leipuriliittoon Kati Sindalle,  kati.sinda@leipuriliitto.fi tai  puh. 050-330 5661.

Pyydämme ilmoittamaan kilpailijoiden nimet, opettajan nimen sekä oppilaitoksen nimen.

Suomen Leipuriliitto ry maksaa kilpailijoiden majoituskulut (2hh). Majoittautuessa yhden hengen huoneessa, tulee majoitus korvata itse. Matkakulut korvataan halvimman vaihtoehdon mukaisesti.

Illalliselle ja infotilaisuuteen kokoonnutaan perjantaina 8.2.2019 kello 17.00. Paikka on Ravintola Kokki, Prinsessantie 2, Helsinki. Ensin syödään illallinen alkaen klo 17.00 ja tämän jälkeen on infotilaisuus.

Ilmoitattehan mahdolliset erityisruokavaliot  Leipuriliittoon ilmoittautumisen yhteydessä.

Toivotamme kilpailijat tervetulleiksi mukaan Rinkeli Grand Prix 2019 -kilpailuun!