Kilpailut kotimaassa

Rinkeli Grand Prix 2020

Seuraava Rinkeli Grand Prix -kilpailu pidetään Kangasalla 7.-8.2.2020

Kilpailupaikkana toimii Tampereen seudun ammattiopisto/Kangasalan toimipiste, Finnentie 39, 36200 Kangasala.

Koululla yhteyshenkilönä toimii Reijo Heinonen, puh. 040 711 5389, Reijo.T.Heinonen@tampere.fi.

Kilpailuun mahtuu mukaan viisitoista (15) joukkuetta ilmoittautumisjärjestyksessä. Vuoden 2020 Rinkeli-kilpailuun voivat osallistua myös yli 23-vuotiaat leipomo- ja konditoria-alan perustutkintoa opiskelevat opiskelijat.

LUE TÄSTÄ KILPAILUN SÄÄNNÖT

Vuoden 2020 kilpailussa pakollisten tuotteiden reseptit lähetetään joukkueille kilpailua edeltävänä torstaina      klo 12.

Ilmoittautuminen 10.1.2020 mennessä Suomen Leipuriliittoon Kati Sindalle, kati.sinda@leipuriliitto.fi tai  puh. 050-330 5661.

Pyydämme ilmoittamaan kilpailijoiden nimet, opettajan nimen sekä oppilaitoksen nimen.

Illalliselle ja infotilaisuuteen kokoonnutaan perjantaina 7.2.2020 Kangasala-talolle, Kuohunharjuntie 6, Kangasala. Ensin syödään illallinen alkaen klo 16.00 ja tämän jälkeen on infotilaisuus. Ilmoitattehan mahdolliset erityisruokavaliot Leipuriliittoon ilmoittautumisen yhteydessä.

Kilpailuaika lauantaina 8.2.2020 on klo 9.00–14.00, paikkana Tampereen seudun ammattiopisto/Kangasalan toimipiste.

Kilpailun aikana Tampereen seudun ammattiopisto/Kangasalan toimipiste järjestää tavarantoimittajien näyttelyn, johon opettajat ja muut paikalle saapuvat ovat tervetulleita osallistumaan.

Kilpailun järjestää yhteistyökumppaneiden tuella Suomen Leipuriliitto ry. Järjestäjä vastaa joukkueiden matka- ja majoituskustannuksista. Majoittuminen on kahden hengen huoneessa (majoittautuessa yhden hengen huoneessa tulee majoitus korvata itse). Matkakulut korvataan halvimman vaihtoehdon mukaisesti.

Kilpailun yhteistyökumppaneita ovat Helsingin Mylly Oy, Leipurin Oyj, Mauste-Sallinen Oy, Finnbakels Oy, Valio Oy ja Condite Oy.

Tervetuloa mukaan Rinkeli Grand Prix 2019 -kilpailuun!

Rinkeli Grand Prix 2018

Rinkeli Grand Prix 2017