Yhteistyökumppanit

Tampereen ammattiopisto ja Pirkanmaan koulutuskonserni –kuntayhtymä yhdistyivät Tampereen seudun ammattiopisto Treduksi 1.1.2013.  Tredu on yksi Suomen suurimmista ammatillisista oppilaitoksista.Tredulla on toimintaa 19:sta toimipisteessä Tampereella, Ylöjärvellä, Nokialla, Kangasalla, Lempäälässä, Orivedellä, Ikaalisissa, Virroilla sekä Pirkkalassa. Tredun oppisopimuskeskus sijaitsee Tampereella. Koulutuspalveluja tarjotaan Pirkanmaan lisäksi myös muualla Suomessa.
Tredu tarjoaa koulutusta nuorille, aikuisille, oppisopimuksella sekä työ- ja yrityselämälle

Stadin ammattiopisto tarjoaa laaja-alaisesti nuorten ammatillista peruskoulutusta. Opetusta tarjotaan neljällä toimialalla: hyvinvointialalla, palvelu- ja viestintäalalla, tekniikan ja asennuksen alalla sekä tekniikan ja logistiikan alalla.

Stadin aikuisopisto tarjoaa monipuolisia mahdollisuuksia uuden ammatin opiskeluun ja ammatillisen osaamisen päivittämiseen. Aikuisopisto tarjoaa opetusta hyvinvointialalla, palvelu- ja viestintäalalla sekä tekniikan alalla.

Leipurin on johtava leipomo-osaamisen, raaka-aineiden ja koneiden toimittaja, joka on erikoistunut  leipomoiden ja elintarvikeasiakkaiden palvelemiseen. Tavoitteemme on
LEIPOA MENESTYSTÄ B2B-asiakkaillemme.

Toimitamme leipomo- ja elintarviketeollisuudelle raaka-aineita, lisä- ja apuaineita, pakasteita sekä tarvikkeita. Vantaalla sijaitsevan konttorimme yhteydessä toimii Leipurin Baking & Customer Center, jossa toteutamme tuotekehitysprojekteja sekä asiakkaiden että yhteistyökumppaniemme kanssa

Callebaut on osa Barry Callebaut -yritystä, maailman johtavaa  korkealaatuisen kaakaon ja suklaan valmistajaa. Callebautilla on takanaan yli 100 vuoden traditio ja kokemus belgialaisten suklaiden valmistuksesta, jotka tunnetaan laadusta ja hyvästä työstettävyydestä. Laajaa tuotevalikoimaa erilaisia suklaita, koristeita, täytteitä ja kuorrutteita käyttävät leipurit, konditoria- ja keittiömestarit yli viidessäkymmenessä maassa. Kaikki Callebaut tuotteet valmistetaan kestävästi tuotetuista kaakaopavuista suklaiksi Callebautin oman Growing Great Chocolate -vastuullisuusohjeman mukaisesti.

Valio on suomalaisen ravitsemuksen suunnannäyttäjä ja terveysvaikutteisten maitotuotteiden kansainvälinen edelläkävijä. Valio on Suomen suurin maidonjalostaja, joka on toiminut suomalaisen maidontuotannon hyväksi jo lähes 110 vuotta.  Kun ostat Valio tuotteen, tiedät mistä se tulee, kuka sen tekee, ja mistä se on tehty. Maitoraaka-aineemme on puhdasta, geenimuuntelemattomia rehuja käyttäen tuotettu.

Fazer on kansainvälinen perheyritys, joka tarjoaa leipomo-, makeis- ja keksituotteita sekä ruokailu- ja kahvilapalveluita. Fazerilla on toimintaa kahdeksassa maassa ja vientiä yli 40 maahan. Fazerin missio on luoda makuelämyksiä. Yrityksen menestys on sen perustamisesta lähtien vuonna 1891 perustunut parhaaseen tuotteiden ja palvelun laatuun, rakastettuihin brändeihin, osaaviin ihmisiin ja vastuulliseen toimintatapaan.

Fazer Mylly tarjoaa korkealaatuisia viljatuotteita ja tukipalveluita laatutietoisille asiakkaille. Tuotevalikoima on laaja ja se voidaan räätälöidä vastaamaan asiakkaiden vaatimuksia. Tuotteet valmistetaan luonnollisista raaka-aineista tiukkoja standardeja noudattaen.

Condite Oy keskittyy leipomo- ja elintarviketeollisuuden palvelemiseen Suomen, Ruotsin ja Baltian markkinoilla. Tuomme maailmalta haluttuja raaka-aineita, joita Suomessa ei ole saatavilla maantieteellisen sijaintimme takia. Huolehdimme varastoinnista ja toimitamme ne sovitun mukaisesti asiakkaidemme käyttöön. Tarjoamme laadukkaita raaka-aineita, luotettavaa kumppanuutta sekä hyvää henkilökohtaista palvelua.

Suomen Hiiva Oy on maamme ainoa kotimaisen leivinhiivan valmistaja. Yritys jatkaa Rajamäellä vuonna 1889 ja Lahdessa 1897 alkanutta toimintaa eli on iältään yli 120-vuotias.

Suomen Hiiva Oy:n tuotteisiin leipomoille kuuluvat nestemäinen hiiva eli hiivakerma, joka toimitetaan tankkiautoilla tai palautuskonteissa ja 25 kg:n säkkiin tai 1 kg:n paperikääreeseen pakatut puristehiivat.

Bakers on johtava leipomovälineiden ja –tarvikkeiden valmistaja, joka palvelee
Pohjoismaissa päivittäin yli 10 000 asiakasta. Valikoimista löytyy yli 3500 tuotetta.
www.bakersfinland.fi.

E. Ahlström Group Oy on Suomen johtava kattaus- ja keittiötarvikkeiden sekä ravintolakalusteiden tukkuliike. Laajasta valikoimastamme löytyy ratkaisut asiakkaidemme vaativimpiinkin tarpeisiin. Olemme kehittyvä ja luotettava yhteistyökumppani HoReCa- ja julkisen sektorin ammattilaisille.

Orthex-konserni on Pohjoismaiden johtava kodin käyttötavaroiden suunnittelija, valmistaja ja markkinoija. Meillä on missio tehdä arjesta vähän helpompaa ja miellyttävämpää. Tarjoamme kotikokille laajan valikoiman keittiötuotteita GastroMax- ja Orthex-brändien alla. Tuotteet ovat testatusti turvallisia ja monet niistä on kehitetty yhteistyössä ammattikokkien kanssa. Kaikki muoviset keittiötarvikkeet valmistetaan Suomen ja Ruotsin tehtaillamme. Tutustu yritykseen ja tuotevalikoimaan tarkemmin www.orthexgroup.fi.

Suomen myymäläkaluste Oy on käytetyn ja uuden ravintola ja myymäläkalusteen vahva ammattilainen. Runsaasta uusien kalusteiden valikoimasta löydät kylmäkalusteet ravintolaasi sekä kauppaasi. Valikoimastamme löydät aistikkaat vitriinit ja kylmähyllyköt myös leasing-rahoituksella. Myymme myös takuuhuollettuja laitteita. Tervetuloa sivuillemme  www.suomenmyymalakaluste.fi

Kauppamyllyjen Yhdistys ry