Jäsentapahtumat

Vuosikokous ja kesäpäivät eli Leipuripäivät Mikkelissä 9.-11.8.2019

Suomen Leipuriliitto ry:n 119. vuosikokous ja kesäpäivät (Leipuripäivät) järjestetään Mikkelissä 9.-11.8.2019 yhdessä Savon Leipomoyhdistys ry:n kanssa. Hotelleina ovat Sokos Hotelli Vaakuna ja Scandic Mikkeli. Molemmat hotellit sijaitsevat Mikkelin keskustassa.

Leipuripäivien viikonlopun ohjelmassa on tuttuun tapaan perjantaiaamuna Raisio Open -golfkilpailu, joka pelataan yhteislähdöllä Annilan Golfkeskuksessa (Golf Porrassalmi). Perjantai-iltana on Valio Oy:n juustobuffet Konserttitalo Mikaelissa (Hotelli Vaakunasta on matkaa 2 km ja Scandic Mikkelistä on matkaa 1,3 km, molemmista hotelleista on bussikuljetus Mikaeliin). Valion Juustobuffetin jälkeen iltaa jatketaan samassa paikassa muun ohjelman ja seurustelun merkeissä.

Lauantaina klo 9.30 alkaa Leipuriliiton vuosikokous Sokos Hotelli Vaakunassa. Tavarantoimittajien näyttely järjestetään Sokos Hotelli Vaakunan Areenalla ja lauantain juhlaillallinen Kauppakeskus Stellan tähtitorilla. Näyttelyn jälkeen on Condite Oy:n järjestämä ohjelmanumero. Lauantaina on myös Fazer Myllyn järjestämä lastenretki. Tapahtuman tarkemmasta ohjelmasta tiedotetaan kevään kuluessa.

Majoitus on siis Sokos Hotelli Vaakunassa sekä Hotelli Scandic Mikkelissä. Majoitusvaraukset tehdään suoraan hotelleihin, kuten aikaisempinakin vuosina (ei Leipuriliittoon).

HUOM. Hotellihuoneiden varauksien lisäksi Leipuripäiville tulee ilmoittautua Leipuriliittoon (Leipuripäivien kokouspaketin varaaminen). Seuraavassa ohjeet kumpaankin varaukseen/ilmoittautumiseen:

A) ILMOITTAUTUMINEN LEIPURIPÄIVILLE - SUOMEN LEIPURILIITTOON

Ilmoittautuminen Leipuripäiville viimeistään 14.6.2019!

Lyyti -ilmoittautuminen:

Ilmoittautuminen Leipuripäiville onnistuu klikkaamalla seuraavaa linkkiä:

Täyttäkää tiedot ja lähettäkää lomake.

VIIKONLOPUN KOKOUSPAKETIN HINTA:

-  110 € / hlö + alv (sisältäen mm. ohjelman, lounaan ja illallisen juomineen jne.).

-   Alkoholiton kokouspaketti 80 € / hlö + alv

-   Lapset 4 – 13 vuotta 30 € / hlö + alv.

-   Kokouspaketti ei-jäsenille tai muille kuin näytteilleasettajille tai ohjelmanumeroihin osallistuville 220 € / hlö + alv.

B) HOTELLIVARAUKSET SUORAAN HOTELLEIHIN

1.ORIGINAL SOKOS HOTEL VAAKUNA, Porrassalmenkatu 9, 50100 Mikkeli

Varaukset osoitteesta  www.sokoshotels.fi  huonevarausjärjestelmän kautta  varauskoodilla BLEIPURIT.

Varauksen voi tehdä myös puhelimitse puh. 010 764 2100 tai sähköpostilla: vaakuna.mikkeli@sokoshotels.fi

Ilmoitathan varauksen yhteydessä varauskoodin.

Majoitusvaraukset Sokos Hotel Vaakunasta viimeistään 21.6.2019. Tämän jälkeen kiintiöstämme vapautuu huoneita muiden käyttöön, eikä tarjoushinta ole enää voimassa.

MAJOITUSHINNAT/VRK (VARAUSKOODILLA: BLEIPURIT):

Hotellihuoneet

92 €                    Economy -luokan huone yhdelle/vrk

102 €                  Standard -luokan huone yhdelle/vrk

117 €                  Superior -luokan huone yhdelle/vrk

217 €                  sviitti yhdelle/vrk

110 €                  Economy -luokan huone kahdelle/vrk

120 €                  Stantard -luokan huone kahdelle/vrk

135 €                  Superior -luokan huone kahdelle (parivuode)/vrk

235 €                  Sviitti kahdelle (parivuode)/vrk

Huonehintaan sisältyy aamiainen ja hotellin asukassauna.

2. SCANDIC MIKKELI, Mikonkatu 9, 50100 Mikkeli

Varaukset varauskoodilla BLEI080819 joko puhelimitse, puh. 0300 870 422 (valinta 1, huonevaraukset), sähköpostitse mikkeli@scandichotels.com tai seuraavan linkin kautta:  http://www.scandichotels.fi/?bookingcode=BLEI080819

Majoitusvaraukset Scandic Mikkelistä viimeistään 25.7.2019. Tämän jälkeen kiintiöstämme vapautuu huoneita muiden käyttöön, eikä tarjoushinta ole enää voimassa.

MAJOITUSHINNAT/VRK (VARAUSKOODILLA: BLEI080819):

Hotellihuoneet

99 €                     yhden hengen huone/vrk

119 €                  kahden hengen huone/vrk

139 €                  kahden hengen huone lisävuoteella/ vrk

Huonehintaan sisältyy aamiainen ja asiakassauna.