Jäsentapahtumat

LEIPURIPÄIVÄT HELSINGISSÄ 14.-16.8.2020 - ILMOITTAUTUMINEN ALKANUT

Suomen Leipuriliitto ry:n 120. vuosikokous ja kesäpäivät (Leipuripäivät) on tarkoitus järjestää Helsingissä 14.-16.8.2020 Hilton Helsinki Kalastajatorpalla. Leipuripäivät järjestetään yhdessä Etelä-Suomen Leipomoyrittäjät ry:n kanssa. Uskotaan siihen, että koronavirus on saatu taltutettua viimeistään elokuuhun mennessä ja pääsemme tapaamaan toisiamme suurella joukolla Leipuripäiville Kalastajatorpalle.

Tiedän, että tämä viesti voi kuulostaa juuri nyt kaukaiselta koronaviruksen jyllätessä ja valtiovallan toimenpiteiden yrityksille seurannaisvaikutuksena aiheuttamien suurien taloudellisten tappioiden keskellä. On vain kuitenkin pakko lähteä siitä, että rajoitukset jonkin ajan kuluttua poistuvat ja Suomessa päästään lähikuukausina palaamaan arkeen ja että yritykset jotenkin selviävät tästä tukalasta tilanteesta.

Leipuripäivien viikonlopun ohjelmassa on tuttuun tapaan perjantaiaamusta 14.8 Raisio Open -golfkilpailu, joka pelataan yhteislähdöllä Ringside Golfissa (Nurmikartanontie 5, 02920 Espoo). Perjantaina puoliltapäivin uutena ohjelmanumerona on Finnbakels Oy:n tarjoama laivaristeily Kalastajatorpalta Kauppatorin rantaan. Päivä jatkuu Helsingin keskustakirjasto Oodiin, kauppakeskus Triplaan ja Helsingin keskustaan tutustuen. Perjantai-iltana on Valio Oy:n juustobuffet Kalastajatorpan Pyöreässä salissa, jonka jälkeen iltaa jatketaan samassa paikassa muun ohjelman ja seurustelun merkeissä.

Lauantaina 15.8 klo 9.30 alkaa Leipuriliiton vuosikokous Kalastajatorpan Merisalissa.

Tavarantoimittajien näyttely järjestetään Kalastajatorpan Siirtomaasalissa, Keltaisessasalissa sekä niiden aulatilassa. Näyttelyn jälkeen on Condite Oy:n järjestämä ohjelmanumero. Lauantaina on aamusta myös Fazer Myllyn järjestämä lastenretki. Lauantai-ilta huipentuu juhlaillalliseen Kalastajatorpan Pyöreässä salissa sekä Siirtomaasalissa. Tapahtuman tarkemmasta ohjelmasta tiedotetaan kevään kuluessa.

Majoitus on Hilton Helsinki Kalastajatorpalla. Majoitusvaraukset tehdään suoraan hotelliin, kuten aikaisempinakin vuosina (ei Leipuriliittoon).

HUOM. Hotellihuoneiden varauksien lisäksi Leipuripäiville tulee ilmoittautua Leipuriliittoon (Leipuripäivien kokouspaketin varaaminen). Ohjeet kumpaankin varaukseen/ilmoittautumiseen alempana tässä viestissä.

A) ILMOITTAUTUMINEN LEIPURIPÄIVILLE - SUOMEN LEIPURILIITTOON

Ilmoittautuminen Leipuripäiville viimeistään 15.6.2020!

Lyyti -ilmoittautuminen:

Ilmoittautuminen Leipuripäiville onnistuu helpoiten klikkaamalla seuraavaa linkkiä https://www.lyyti.in/Leipuripaivat_2020

Täyttäkää tiedot ja lähettäkää lomake.

VIIKONLOPUN KOKOUSPAKETIN HINTA:

• 110 € / hlö + alv (sisältäen mm. ohjelman, lounaan ja illallisen juomineen jne.).
  • Alkoholiton kokouspaketti 80 € / hlö + alv
  • lapset 4 – 13 vuotta 30 € / hlö + alv.
  • Kokouspaketti ei-jäsenille tai muille kuin näytteilleasettajille tai ohjelmanumeroihin osallistuville 220 € / hlö + alv.

B) HOTELLIVARAUKSET (SUORAAN HOTELLIIN)

HILTON HELSINKI KALASTAJATORPPA, Kalastajatorpantie 1, 00330 Helsinki.

Varauksen voi tehdä  puhelimitse puh. +358 (0)9 45811  tai sähköpostilla:  helsinkikalastajatorppa@hilton.com.

Varauskoodi: G2LEIA.

Ilmoitathan varauksen yhteydessä varauskoodin.

Majoitusvaraukset Hilton Hotel Kalastajatorpalta viimeistään  13.7.2020. Tämän jälkeen kiintiöstämme vapautuu huoneita muiden käyttöön, eikä tarjoushinta ole enää voimassa.

MAJOITUSHINNAT/VRK:

Hilton Guest Room
13-14.8.2020 (to-pe yö)
178 €             yhden hengen huone / vrk
198 €             kahden hengen huone / vrk

14-16.8.2020 (pe-su yöt)
131 €             yhden hengen huone / vrk
151 €             kahden hengen huone / vrk

Deluxe Room
13-14.8.2020 (to-pe yö)
211 €             yhden hengen huone / vrk
231 €             kahden hengen huone / vrk

14-16.8.2020 (pe-su yöt)
148 €             yhden hengen huone / vrk
168 €             kahden hengen huone / vrk

Junior Suite                        478 € / vrk
Deluxe Suite # 509             678 € / vrk

Huonehinnat sisältävät runsaan buffet-aamiaisen.

Kuvia vuoden 2019 Leipuripäivistä Mikkelissä : TÄSTÄ KUVIIN