Jäsentapahtumat

SUOMEN LEIPURILIITON 120. VUOSIKOKOUS 15.8.2020 HELSINGISSÄ

Suomen Leipuriliitto ry:n vuosikokous järjestetään 15.8.2020 klo 15 Hotelli Hilton Kalastajatorpalla Helsingissä, osoitteessa Kalastajatorpantie 1, 00330 Helsinki. Vuosikokouspaikkana toimii State Room -niminen kokoustila hotellin päärakennuksessa.

Vuosikokouksen jälkeen on mahdollisuus osallistua järjestettyyn omakustanteiseen buffet-ruokailuun Kalastajatorpan Merisalin terassilla.

• Buffetin hinta on 50 €/henkilö ja se maksetaan ennen vuosikokouksen alkua State Roomin aulatilassa (hotellin pääaula).
  • Maksua vastaan saa voucherin, jolla voi osallistua buffettiin Merisalissa.

Vuosikokouksen ja erityisesti ruokailun järjestelyihin liittyen tarvitsemme sitovat ilmoittautumiset viimeistään 6.8.2020.

• Jos osallistutte vuosikokoukseen ja/tai vuosikokouksen jälkeiseen ruokailuun, ilmoittautukaa kati.sinda@leipuriliitto.fi.
  • Hotelli Kalastajatorppa tarvitsee tiedon siitä, kuinka moni henkilö osallistuu vuosikokouksen jälkeiseen ruokailuun.

Vaikka varsinaiset Leipuripäivät Kalastajatorpalla siirtyivät elokuulle 2021, Hotelli Hilton Kalastajatorppa haluaa tarjota Leipuriliiton jäsenille mahdollisuuden majoittua Kalastajatorpalla 14.8-16.8.2020 tämänvuotisilla Leipuripäivien huonehinnoilla. Tämän edellytyksenä on, että hotellissa on tilaa. Mikäli haluatte viettää Helsingissä ko. viikonloppua, saatte hotellihuoneet siis edulliseen ”tämänvuotiseen Leipuripäivä-hintaan”.

HUOM: Jos olette jo kevään aikana tehneet huonevarauksen Kalastajatorpalta ko. viikonlopulle, mutta ette ole kuitenkaan nyt tulossa majoittumaan, teidän tulee muistaa perua tekemänne huonevaraus!

Hotellihuoneiden hinnat (huonehinnat sisältävät runsaan buffet-aamiaisen):

Hilton Guest Room 14-16.8.2020 (perjantai-sunnuntai yöt)

• 131 € / yhden hengen huone / vrk
  • 151 € / kahden hengen huone / vrk

Deluxe Room 14-16.8.2020 (perjantai-sunnuntai yöt)

• 148 € / yhden hengen huone / vrk
  • 168 € / kahden hengen huone / vrk

Hotellihuoneiden varaukset tehdään suoraan hotelliin, varaustunnus G2LEIA, puhelinnumero 09-45811 (klo 10-14).

TERVETULOA!

Leipuripäivät siirtyvät ensi vuoteen - uusi ajankohta 13.8-15.8.2021

Leipuripäivät oheisohjelmineen siirtyvät ensi vuoden elokuulle. Uusi ajankohta on 13.8-15.8.2021 Helsingissä Kalastajatorpalla (edellyttäen, että elokuussa 2020 pidettävä vuosikokous näin päättää).

Leipuriliitto teki 3.6.2020 sekä Leipuripäivien ohjeisohjelmaan että tavarantoimittajien näyttelyyn ilmoittautuneille yrityksille kyselyn Leipuripäiville ja näyttelyyn osallistumisesta. Leipuripäivien siirtäminen ensi vuoteen oli toiveena suurimmalla osalla kyselyyn vastanneista yrityksistä. Tämä oli myös yksi syy siihen, että Leipuriliiton hallitus kokouksessaan 10.6.2020 päätyi siirtämään vallitseva koronatilanne huomioiden Leipuripäivät ensi vuoteen.

Leipuriliiton vuoden 2020 vuosikokous järjestetään kuitenkin siis aikaisemman suunnitelman mukaisesti 15.8.2020 Helsingissä. Ks. tiedot yläpuolella.

Kuvia vuoden 2019 Leipuripäivistä Mikkelissä : TÄSTÄ KUVIIN