Jäsentapahtumat

VUOSIKOKOUS- JA KESÄPÄIVÄT HELSINGISSÄ 2021 - ILMOITTAUDU MUKAAN!

Suomen Leipuriliitto ry:n 121. vuosikokous ja kesäpäivät (Leipuripäivät) järjestetään Helsingissä 13.-15.8.2021 Hilton Helsinki Kalastajatorpalla. Leipuripäivät järjestetään yhdessä Etelä-Suomen Leipomoyrittäjät ry:n kanssa. Vaikka viranomaiset juuri nyt suunnittelevat uusia rajoitustoimia, uskomme siihen, että koronavirus on saatu taltutettua rokotuksilla viimeistään elokuuhun mennessä ja pääsemme tapaamaan toisiamme suurella joukolla Leipuripäiville Kalastajatorpalle. Kun riskiryhmäläiset ja vanhempi polvi on saatu kesän aikana rokotettua, niin rajoitustoimille ei sen jälkeen ole enää varmaankaan tarvetta.

Leipuripäivien viikonlopun ohjelmassa on tuttuun tapaan perjantaina 13.8.  Raisio Open -golfkilpailu (pelipaikka ilmoitetaan myöhemmin). Perjantai-iltana on Valio Oy:n juustobuffet Kalastajatorpan Pyöreässä salissa, jonka jälkeen iltaa jatketaan samassa paikassa muun ohjelman ja seurustelun merkeissä.

Lauantaina 14.8 klo 9.30 alkaa Leipuriliiton vuosikokous Kalastajatorpan Merisalissa.

Tavarantoimittajien näyttely järjestetään Kalastajatorpan Siirtomaasalissa, Keltaisessa salissa sekä niiden aulatilassa. Näyttelyn jälkeen on Condite Oy:n järjestämä ohjelmanumero. Lauantaina on aamusta myös Fazer Myllyn järjestämä lastenretki. Lauantai-ilta huipentuu juhlaillalliseen Kalastajatorpan Pyöreässä salissa sekä Siirtomaasalissa. Tapahtuman tarkemmasta ohjelmasta tiedotetaan kevään kuluessa.

Majoitus on Hilton Helsinki Kalastajatorpalla. Majoitusvaraukset tehdään suoraan hotelliin, kuten aikaisempinakin vuosina (ei Leipuriliittoon).

HUOM. Hotellihuoneiden varauksien lisäksi Leipuripäiville tulee ilmoittautua Leipuriliittoon (Leipuripäivien kokouspaketin varaaminen). Ohjeet kumpaankin varaukseen/ilmoittautumiseen alempana tässä viestissä.

• Muistakaa varata huoneet mahdollisimman pikaisesti. Voitte peruttaa varaamanne hotellihuoneet kuluitta aina Leipuripäivien tulopäivää edeltävään iltaan saakka.
  • Teillä on mahdollisuus varata huoneita vapaasti 14.6.2021 asti. Hotelli Kalastajatorpalla on oikeus pienentää Leipuriliiton kiintiötä seuraavien aikarajojen puitteissa:
  • 50% kiintiön varaamattomista huoneista vapautetaan myyntiin 14.06.2021.
  • 25% kiintiön varaamattomista huoneista vapautetaan myyntiin 14.07.2021.
  • kaikki varaamattomat huoneet vapautetaan myyntiin 30.07.2021.
  • Kaikki (loput) huoneet, joita ei ole varattu viimeistään 30.7.2021 vapautuvat yleiseen myyntiin, siis 30.07.2021. Eli tuon jälkeen hotellihuoneita voi saada vain yleisestä myynnistä Kalastajatorpan normaalien hintojen mukaisesti (ei Leipuripäivien hinnalla). Oletettavaa on, että kun koronaepidemia hellittää, hotelli Kalastajatorpan huoneille on kysyntää.
  • Edellä mainittu tarkoittaa sitä, että 14.6.2021 jälkeen ei ole varmaa, onko huoneita vielä saatavilla Leipuripäivä-hinnalla. Eli teidän kannattaa tehdä hotellihuoneiden varaukset mahdollisimman pikaisesti, koska teillä on kuitenkin mahdollisuus peruuttaa huoneet Leipuripäiville tuloon (edellisiltaan) asti.

A) ILMOITTAUTUMINEN LEIPURIPÄIVILLE - SUOMEN LEIPURILIITTOON

Ilmoittautuminen Leipuripäiville viimeistään 14.6.2021!

Lyyti -ilmoittautuminen:

Ilmoittautuminen Leipuripäiville onnistuu helpoiten klikkaamalla seuraavaa linkkiä https://www.lyyti.in/LEIPURIPAIVAT_2021

Täyttäkää tiedot ja lähettäkää lomake.

VIIKONLOPUN KOKOUSPAKETIN HINTA:

• 110 € / hlö + alv (sisältäen mm. ohjelman, lounaan ja illallisen juomineen jne.).
  • Alkoholiton kokouspaketti 80 € / hlö + alv
  • lapset 4 – 13 vuotta 30 € / hlö + alv.
  • Kokouspaketti ei-jäsenille tai muille kuin näytteilleasettajille tai ohjelmanumeroihin osallistuville 220 € / hlö + alv.

B) HOTELLIVARAUKSET (SUORAAN HOTELLIIN)

HILTON HELSINKI KALASTAJATORPPA, Kalastajatorpantie 1, 00330 Helsinki.

Varauksen voi tehdä  puhelimitse puh. +358 (0)9 45811  tai sähköpostilla:  helsinkikalastajatorppa@hilton.com tai alla olevan linkin kautta:

Majoitusvaraukset Hilton Kalastajatorppa

Varauskoodi: G2LEIB.

Ilmoitathan varauksen yhteydessä varauskoodin.

MAJOITUSHINNAT/VRK:

Hilton Guest Room
12.-15.8.2021 (to-su yöt)
131 €             yhden hengen huone / vrk
151 €             kahden hengen huone / vrk

Deluxe Room
12.-15.8.2021 (to-su yöt)
148 €             yhden hengen huone / vrk
168 €             kahden hengen huone / vrk

Junior Suite                        309 € / vrk

Huonehinnat sisältävät runsaan buffet-aamiaisen.