Tunnustuksia leipomoyrityksille

25.2.2016

Antell Suomen kolmanneksi paras suuri työpaikka

Antell on listattu Great Place To Work -tutkimuksen suurten organisaatioiden sarjassa Suomen kolmanneksi parhaaksi työpaikaksi. Tutkimus mittaa henkilöstön kokemusta työpaikastaan ja työhyvinvoinnin johtamisesta. Toimitusjohtaja Tomi Lanton luotsaama Antell on sijoittunut jo kolme kertaa Suomen parhaiden yritysten joukkoon.

Uudenmaan Herkulle Työssäoppimisen mestariyritys -laatumerkki

Keravalla toimiva Uudenmaan Herkku Oy sai kunnian olla ensimmäinen yritys, jolle myönnettiin Keski-Uudenmaan ammattiopiston ja Uudenmaan Yrittäjien yhteinen Työssäoppimisen mestariyritys -laatumerkki.

Työssäoppimisen mestariyritys on tunnustus yrityksille, jotka kouluttavat säännöllisesti ja laadukkaasti työssäoppijoita. Se nostaa esiin esimerkillisiä yrityksiä ja sitä kautta toimintatapoja, joihin ovat tyytyväisiä niin opiskelijat, yrittäjät kuin koulutusorganisaatiot.

Uudenmaan Herkku valikoitui tunnustuksen saajaksi hyvän palautteen vuoksi. Se ottaa säännöllisesti opiskelijoita työssäoppijoiksi ja palaute on joka suunnalta kiittävää. Uudenmaan Herkun toimitusjohtaja on Sirpa Bäckström.

Työssäoppimisen mestariyritys -laatumerkki myönnetään kriteerit täyttäville yrityksille hakemuksesta. Tunnustuksen saajat päättää asiantuntijaraati, joka koostuu yrittäjistä, opiskelijoista ja oppilaitoksen edustajista.

Kotileipomo Siiskonen Oy on Vuoden Taukopaikka

Tilausajokuljettajat ry on valinnut vuoden taukopaikaksi Punaisen Piipun Kievarin. Kotileipomo Siiskonen Oy:n pyörittämä kahvila-ravintola sijaitsee 5-tien varrella, 22 km Mikkelistä Kuopion suuntaan. Samassa kiinteistössä toimii yrityksen leipomo. Veljekset Anttu ja Henri Rautio pyörittävät perinteikästä perheyritystä. Toista sukupolvea edustaa Riitta Siiskonen, joka on vielä mukana osa-aikaisesti.

Kuljettajilta ja ryhmiltä Punaisen Piipun Kievari on saanut kiitosta tuoreista ja laadukkaista tuotteista, ystävällisestä palvelusta, siisteistä ja hyvin hoidetuista asiakastiloista sekä hyvin toimivista liikennejärjestelyistä.

Tilausajokuljettajat ry on vuonna 1990 perustettu matkailuliikenteen ammattilaisten yhdistys, johon kuuluu noin 1500 jäsentä. Yhdistys valitsee Vuoden Taukopaikan joka vuosi.