Leipuriliitto hakee toimistoassistenttia

30.9.2014

Suomen Leipuriliitto ry on leipomoyritysten toimialajärjestö, johon kuuluu noin 300 jäsenleipomoa. Toimistomme sijaitsee Helsingin Länsi-Pasilassa hyvien kulkuyhteyksien äärellä osoitteessa Pasilankatu 2.

Haemme palvelukseemme vakituiseen työsuhteeseen

TOIMISTOASSISTENTTIA

vastaamaan liiton toimistosta.

Toimistoassistenttina olet tärkeä henkilö kolmen hengen työyhteisössämme.  Olet toimitusjohtajan assistentti ja sinulle kuuluvat myös yleiset toimistotyöt, joita ovat mm. kokous-, koulutus- ja kilpailujärjestelyt, jäsenasiat sekä liiton omistamien osakehuoneistojen vuokrausasioiden hoitaminen. Avustat tarvittaessa myös Leipuri-lehden toimituspäällikköä. Koulutukseltasi olet esimerkiksi HSO-sihteeri. Tällä hetkellä tehtävään kuuluu myös yhdistyksen taloushallinto, kuten laskutus, palkanlaskenta ja kirjanpito. Tältä osin työnkuvaa voidaan muokata uuden henkilön osaamisen mukaiseksi (osa taloushallinnon tehtävistä on mahdollista ulkoistaa).

Olet oma-aloitteinen ja organisointikykyinen, osaat joustaa tilanteen mukaan, hallitset yleisimmät toimisto-ohjelmat ja sinulla on hyvät sosiaaliset taidot. Tehtävä edellyttää myös kohtuullista ruotsin ja englannin kielen taitoa. Leipomoalan tuntemus on eduksi. Arvostamme kokemusta, yhteistyökykyisyyttä, aloitteellisuutta sekä reipasta otetta työhön.

Mikäli kiinnostuit tehtävästä, lähetä hakemuksesi palkkatoiveineen 10.10.2014 mennessä sähköpostilla osoitteeseen mika.vayrynen@leipuriliitto.fi