ETL järjestää elintarvikealojen työsuhdekurssin 26.-27.11.2015

12.10.2015

ELINTARVIKETEOLLISUUSLIITON TYÖSUHDEKURSSI 26. – 27.11.2015

Elintarviketeollisuusliitto järjestää kaikille aloille yhteisen työsuhdekurssin Sokos Hotel Vantaassa 26. – 27.11.2015. Kurssi soveltuu elintarvikealan yrittäjille, henkilöstöhallinnon ja tuotannon esimiehille ja muille henkilöstöasioita hoitaville. Kurssille voi osallistua vaihtoehtoisesti vain yhtenä tai molempina päivinä. Kurssin ohjelma on liitteenä.

Ilmoittautuminen:

Ilmoittautumiset 26.10.2015 mennessä oheisen linkin kautta: https://www.webropolsurveys.com/S/08A3DB2A5F3CCBB0.par

Osallistumismaksu:
Kurssin hinta yhdeltä päivältä on 330,- euroa ja kahdelta päivältä 590,- euroa. Hintaan sisältyy kurssimateriaalin lisäksi ohjelman mukaiset tarjoilut. Osallistumismaksu laskutetaan etukäteen.

Peruutusehdot:
Ilmoittautuminen on sitova. Osallistumisen voi perua kustannuksitta viimeistään 26.10. Sen jälkeen tulleista peruutuksista veloitamme 25 % osallistumismaksusta. Jos poisjäännistä ei ilmoiteta etukäteen, veloitamme koko maksun. Osallistujan voi vaihtaa veloituksetta, ilmoita vaihtumisesta Tarja Julmalalle: tarja.julmala@etl.fi

Majoitus:
Olemme varanneet Sokos Hotel Vantaasta 30 huonetta (Hertaksentie 2, 01300 Vantaa). Huonehinnat ovat 1 hh 110 EUR/yö ja 2 hh 125 EUR/yö. Varaukset Sokos Hotels Myyntipalvelusta: sokos.hotels@sok.fi tai puh. 020 1234 600. Varausta tehdessä tulee mainita kiintiön nimi: ETL Työsuhdekurssi. Majoituskiintiö on voimassa 12.11. asti.

Pysäköinti:
Hotellin autotallissa on 135 parkkipaikkaa. Ilmaista paikoitustilaa löytyy Heurekan läheisyydestä, osoitteessa Kuninkaalantie 7, 01300 Vantaa.

Parhain terveisin

ELINTARVIKETEOLLISUUSLIITTO ry

Mika Lallo
työmarkkinajohtaja